San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja

  • masa pelepasan:2024-03-30 11:14:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:592
  • Penerangan pantas:

    San Marcos,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang

Kandungan artikel

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

San MarcosPeranti pendaratan dua titik dari inti besi disebabkan oleh bekas penywelding sisa;

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,San MarcosPengubah penutup minyak 20 kV, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

ProspekLapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder,San MarcosStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Efisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin kecil nisbah kehilangan kuasa output dan semakin tinggi efisiensi. Sebaliknya semakin besar kuasa output, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Oil leakage of cast iron parts

Raka TandaKebocoran minyak dari radiator paip panas

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja



Bunyi dalam kes kegagalan fasa

reformPemburukan pengisihan Solenoid

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,San MarcosPenghantaran kuasa automatik pengubah, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

San MarcosIf the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

Syarikat pengubah jenis kering

Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

SanMarcosMaklumat produk lain
  • VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

    VarpalotaTrain boarding bridgeApakah faktor kerja

  • VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

    VenrayJembatan memuatkan bekasPenyerahan produk yang mengelirukan

  • VenrayPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaApa persembahannya

    VenrayPlatform angkat bebas halangan digantung secara biasaApa persembahannya

  • VenrayHarga pemutar hidraulikCara mempromosikan perindustrian dengan cepat

    VenrayHarga pemutar hidraulikCara mempromosikan perindustrian dengan cepat

  • AligudarzPengubah kotak kuasa anginPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

    AligudarzPengubah kotak kuasa anginPilihan yang betul harus memperhatikan masalahnya

  • MateraPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaKeperluan pembangunan

    MateraPlatform mengangkat hidraulik pemotong gandaKeperluan pembangunan

  • MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

    MateraTruck boarding bridgeCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

    KisvardaJembatan naik bergerak hidraulikBagaimana untuk memberitahu

  • segera:Peringatan: Maklumat San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja memberi anda San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja oleh syarikat kami, perkhidmatan San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja. San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di San MarcosPengubah terbenam minyakProfesion adalah raja, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!